Årsmöte IF Elfsborg, Tisdagen 4/3

Nu på tisdag kl. 18.00 är det årsmöte för IFE. Som alltid är det viktigt med en stor uppslutning och detta året är det inte mindre viktigt då flera stora frågor ska avhandlas. Läs mer!

Nu på tisdag är det årsmöte för IFE. Som alltid är det viktigt med en stor uppslutning och detta året är det inte mindre viktigt då flera stora frågor ska avhandlas.

Bland annat så ska bolagiseringsfrågan avhandlas och i den frågan är det viktigt att alla sluter upp och står upp för sin sak oavsett vad man tycker då det är våra hjärtans förening det gäller.

Sedan ska hela styrelsen ställas till omval och även där är det viktigt att NI kommer dit och ger er åsikt hur styrelsen 2008 ska vara utformad. Detta är givetvis viktigt såväl i rent Elfsborgsperspektiv som i hur vi ska bli behandlade i supporterfrågor. Speciellt nu när ståplats står på spel är det allas plikt som bryr sig och säger sig vara engagerade supportrar att vara på plats!

Fortsätt kampen för ståplats och se till att vi har rätt styre 2008, ses på tisdag klockan 18.00!