Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/e/4/9/guliganerna.se/httpd.www/v6/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/e/4/9/guliganerna.se/httpd.www/v6/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/e/4/9/guliganerna.se/httpd.www/v6/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/e/4/9/guliganerna.se/httpd.www/v6/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/e/4/9/guliganerna.se/httpd.www/v6/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/e/4/9/guliganerna.se/httpd.www/v6/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/e/4/9/guliganerna.se/httpd.www/v6/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/e/4/9/guliganerna.se/httpd.www/v6/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/e/4/9/guliganerna.se/httpd.www/v6/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/e/4/9/guliganerna.se/httpd.www/v6/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/e/4/9/guliganerna.se/httpd.www/v6/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/e/4/9/guliganerna.se/httpd.www/v6/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Årsmöte avklarat

10940638_905740972793755_1124489920784755666_n[1]Igår så var Guliganernas årsmöte. Det var hela 64 deltagare på mötet.

Protokoll kommer upp på hemsidan så snart som möjligt.

Guliganernas nya styrelse ser ut så här:

Ordförande – Glenn Holvik Gustavsson

Vice ordförande – Kennet Johansson

Kassör – Jesper Andersson

Ledamot – Josef Borhammar

Ledamot – Ludvig Andersson

Ledamot – Maria Sabel

Ledamot – Ninja Claesson

Ledamot – Malin Nilzon

Ledamot – Jakob Franzén

10689538_10152545212400841_9198107844504956469_n[1]Avtackning:

På årsmötet valde både Guliganerna och IF Elfsborg att tacka av vår avgående ordförande Anders Hultin. Anders var ordförande i sex år och har en stor del Guliganernas fantastiska resa.

Vi valde också att tacka Emelie Haglund lite extra efter nästan 10 år i styrelsen. Emelie har verkligen varit en eldsjäl som har verkligen planerat sitt liv efter vår förening.

Vi vill också tacka Cissi Karlén och Simon Ring som nu lämnar styrelsen.