SFSUs årsmöte 2013

Helgen den 16-17 november kommer SFSU ha årsmöte, workshops och en massa trevligt häng i Göteborg. Så se till att boka in den helgen nu!

Årets årsmöteshelg arrangeras av Änglarna med stöd från övriga supporterklubbar och grupper i Göteborg som är medlemmar i SFSU.

Lördag: Klockan 12.00 kör vi igång med lunch vilket följs av två workshops. Plats: Gamla Ullevis presscenter.
På kvällen kommer vi styra upp en SFSU-pub med bra priser på mat och dryck samt egna DJs! Plats och tid kommer att meddelas under dagen på Gamla Ullevi.

Söndag: Årsmötet startar 11.30 och vi har satt sluttid senast 14.00. Plats: Gamla Ullevis presscenter.

WORKSHOPS
Temat i år är repression. Workshoparna kommer bland annat handla om Disciplinnämnden; den nuvarande problematiken med hur de arbetar, hur vi anser att det bör se ut samt hur SFSU ska agera i de frågor som berör DN och deras beslut.

ANMÄLAN
Det kommer att gå att droppa in, men vill man vara med på lunch och kvällsaktiviteter krävs föranmälan.
Anmälan sker till sfsu@hotmail.se och ska innehålla:

Namn på den supporterklubb/grupp man tillhör.
Antal personer anmälan gäller.
Namn på dem anmälan gäller, samt mailadress till kontaktperson för anmälan.

ÅRSMÖTET
På själva årsmötet har varje idrottsförening ett antal röster som de officiella representanterna för varje medlemsförening/grupp ansvarar över. Alla som är medlemmar i en medlemsförening/grupp är dock välkomna att delta också under mötet vilket inte sällan är mycket intressant, så tveka inte. Mer info från valberedningen kommer inom kort.

ÖVRIGT
Har ni frågor kan ni mejla till sfsu@hotmail.se