}

Rapport från styrelsehelgen.

Skriven av Guliganerna den 24/02/2014 | Inga kommentarer

Nu i helgen den 22-23 februari har Guliganernas nyvalda styrelse varit på Stenungsbaden för en konferenshelg för att starta upp årets arbete.

Det första vi gjorde innan vi började helgens arbete var att ge en tavla och matchtröja till Kennet Johansson som nu går in på sitt 11e år i Guliganernas styrelse.

Kennet_10

Vi delade sedan upp oss i olika grupper för att på ett smidigare sätt kunna arbeta parallellt med olika frågor.

En grupp satte sig ned och utvärderade fjolårets olika evenemang så som fotbollsturneringen, julbordet mm, för att sedan planera olika aktiviteter för 2014.

Här sammanställde man även de formlär som kom in vid b.la årsmötet, där medlemmar har fått fylla i vad de kan tänka sig att hjälpa till med inom föreningen.
Vi kommer att kontakta samtliga som fyllt i sina kontaktuppgifter inom kort.

En annan grupp satt och planerade för resorna som väntar, de resorna som det fokuserades mest på just nu var bortapremiären mot Åtvidaberg och matchen mot Falkenberg. Till Falkenbergsresan den 21 april kommer vi satsa extra på, då vi beslutade att detta kommer bli resan som vi lägger extra mycket krut på under våren.

Samtidigt satt andra och fixade med den nya hemsidan som är under uppbyggnad, vilken kommer att presenteras inom kort. Även en del mindre redigeringar av den befintliga hemsidan gjordes.

Tillsammans genomförde även det konstituerande styrelsemötet. En av frågorna utöver våra ordinarie punkter var initiativet ”Fotbollssupportrar mot homofobi”, där vi beslutade att ställa oss bakom initiativet.

I styrelsen har vi ett par olika ansvarsområden och enligt följande ser fördelningen ut på dessa.

Medlemmar: Emelie Haglund
Resor: Glenn Holvik Gustavsson / Kennet Johansson
Media: Simon Ring
Gula villan: Josef Borhammar
Säkerhet: Kennet Johansson
Ekonomi: Jesper Andersson
Souvenirer: Emelie Haglund
Evenemang: Malin Nilzon / Cecilia Karlen
Kontakt med media: Anders Hultin

Stenungsbaden erbjöd inte bara bra möjligheter för arbete och planering, utan vi passade även på att njuta av deras härliga spa och deras goda mat. Samtidigt gav det oss en väldigt bra möjlighet att lära känna varandra bättre, inte minst när vi hade nya ledarmöter i styrelsen.

Vi vill även passa på att tacka SISU Idrottsutbildarna som gjorde det möjligt för oss i styrelsen att kunna starta upp årets på ett sådant bra sätt.

Nu ser vi i styrelsen fram mot ett år tillsammans med er medlemmar.

Guliganernas styrelse

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

GULIGANMARSCHEN 2017!

Lördagen den 12 augusti sker årets sommaraktivitet från Guliganerna, nämligen det vi kallar för Guliganmarschen! Det blir en heldag fylld med motion, roliga stationer och förhoppningsvis fint väder och många deltagare. Vi är i full färd med att planera alla detaljer kring årets marsch, och anmälan är nu öppen!

Anmälan görs via mail till rebecka.lundell@guliganerna.se. Ange lagnamn, namn och personnummer på de tre deltagarna samt kontaktnummer till en av er. Det kostar endast 150:- per lag som önskar ställa upp!

LÄS MER OM MARSCHEN GENOM ATT KLICKA HÄR!