Årsmöte avklarat

Skriven av Guliganerna den 28/01/2015 | Inga kommentarer

10940638_905740972793755_1124489920784755666_n[1]Igår så var Guliganernas årsmöte. Det var hela 64 deltagare på mötet.

Protokoll kommer upp på hemsidan så snart som möjligt.

Guliganernas nya styrelse ser ut så här:

Ordförande – Glenn Holvik Gustavsson

Vice ordförande – Kennet Johansson

Kassör – Jesper Andersson

Ledamot – Josef Borhammar

Ledamot – Ludvig Andersson

Ledamot – Maria Sabel

Ledamot – Ninja Claesson

Ledamot – Malin Nilzon

Ledamot – Jakob Franzén

10689538_10152545212400841_9198107844504956469_n[1]Avtackning:

På årsmötet valde både Guliganerna och IF Elfsborg att tacka av vår avgående ordförande Anders Hultin. Anders var ordförande i sex år och har en stor del Guliganernas fantastiska resa.

Vi valde också att tacka Emelie Haglund lite extra efter nästan 10 år i styrelsen. Emelie har verkligen varit en eldsjäl som har verkligen planerat sitt liv efter vår förening.

Vi vill också tacka Cissi Karlén och Simon Ring som nu lämnar styrelsen.

GULIGANMARSCHEN 2017!

Lördagen den 12 augusti sker årets sommaraktivitet från Guliganerna, nämligen det vi kallar för Guliganmarschen! Det blir en heldag fylld med motion, roliga stationer och förhoppningsvis fint väder och många deltagare. Vi är i full färd med att planera alla detaljer kring årets marsch, och anmälan är nu öppen!

Anmälan görs via mail till rebecka.lundell@guliganerna.se. Ange lagnamn, namn och personnummer på de tre deltagarna samt kontaktnummer till en av er. Det kostar endast 150:- per lag som önskar ställa upp!

LÄS MER OM MARSCHEN GENOM ATT KLICKA HÄR!